Csillagolvasó

"Valamennyien a csatornában fekszünk, de némelyikünk a csillagokat nézi." (Oscar Wilde) ............................. “Egy olyan ember, aki nem olvas könyveket, semmivel sem különb annál, mint aki nem tudja elolvasni őket.” (Mark Twain)

Friss topikok

  • *Almácska*: hééééééééééééééékáááááááááás!! te miért tudod, hogy BCs??????? fedd föl magad, te hun! :D:D:D (2011.04.30. 14:14) tanulság
  • *Almácska*: Azért, mert sírnom kell, ha arra gondolok, hogy nekem ezt még nem mondták, pedig mennyire szeretné... (2010.09.28. 10:50) maga? igen!
  • *Almácska*: Nem lennék egyedül? megnyugtató. :) Írhatnál te is blogot, hogy lássam, te hogyan bírkózol meg egy... (2010.09.28. 10:46) tanárnak lenni...
  • *Almácska*: Bizonyára. De eddig nem ismertem egyetlen normális Dávidot sem. hohóóó!! Most eszmélek!! Dehogynem... (2010.09.28. 10:44) Egy lányról
  • Kleopatra: Attól függ, hogy kire gondolsz, amikor kijelented, hogy "nincs még egy ember, aki így tudja olvasn... (2010.09.16. 15:41) Olvadás...

Linkblog

2010.04.23. 08:58 *Almácska*

üt

Címkék: film képek

Tegnap volt szerencsém megnézni egy filmet. Kolléganőm kölcsön adta (ezt így írjuk? na add csak vissza a diplomádat szépen!), és első tíz perc után ugyan ki akartam kapcsolni, de aztán csak végig néztem. És milyen jól tettem! Elizabeth, The Golden Gge - Erzsébet, Az aranykor volt a címe (még mindig az, nem kereszteltük át :). De az valami eszméletlenül jó film!! Tényleg üt, olyan nyomasztó a sötétség, meg az a - szerintem - hiteles kép erről a korszakról. A homályos esték, a sok gyertya, az elvakult katoliusság, a kínzások - na emiatt akartam kikapcsolni. Amikor kivágják az egyik "áruló" nyelvét a katolikus kis "barátai", és utána a sötét bunkerükben tanácskoznak, akkor madnem rámtört a sírás ettől a nyomasztó, gonosz sötétségtől, és valami vidám, virágos réten ugráló kislányok és báránykák képére vágytam. De erőt vettem magamon, és végignéztem. Tényleg jól tettetm, de ezt már írtam. A lényeg, hogy újra vágyom a töri tanulására, szóval előveszek néhány könyvet. A másik dolgog pedig a ruhák és az ékszerek, ami miatt jó volt megnézni. Nagyon bírnám, ha felvehetnék egy olyan ruhát. PErsze nem csak felvenném! Elmennék benne dolgozni is, simán! A harmadik pedig igen elgondolkodtató. Elizabeth öreg, de nem ronda nő. Mégis, akibe szerelmes a fiatal, de sokkal szebb udvarhölgyet veszi feleségül. Mert fiatal, mert szép, és talán mert nem olyan okos és határozott. Nem fél tőle, mert őt csak dédelgetni kell, vigyázgatni rá. De nem Elizabethre! Talán nincs is hozzá való (???) férfi. Ezért nem ment sosem férjhez? Aki kemény, határozott és erős személyiségű nő, annak sosem lesz férje?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bigapple.blog.hu/api/trackback/id/tr451944524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rori-j-18 · http://bertablogol.blogspot.com/ 2010.06.27. 19:38:31

Gyönyörű ruhák, Alexandra Byrne nemhiába nyert meg az Oscart a kategóriájában.

*Almácska* 2010.07.02. 19:34:46

komoly? na ezt nem is tudtam...
süti beállítások módosítása