Csillagolvasó

"Valamennyien a csatornában fekszünk, de némelyikünk a csillagokat nézi." (Oscar Wilde) ............................. “Egy olyan ember, aki nem olvas könyveket, semmivel sem különb annál, mint aki nem tudja elolvasni őket.” (Mark Twain)

Friss topikok

  • *Almácska*: hééééééééééééééékáááááááááás!! te miért tudod, hogy BCs??????? fedd föl magad, te hun! :D:D:D (2011.04.30. 14:14) tanulság
  • *Almácska*: Azért, mert sírnom kell, ha arra gondolok, hogy nekem ezt még nem mondták, pedig mennyire szeretné... (2010.09.28. 10:50) maga? igen!
  • *Almácska*: Nem lennék egyedül? megnyugtató. :) Írhatnál te is blogot, hogy lássam, te hogyan bírkózol meg egy... (2010.09.28. 10:46) tanárnak lenni...
  • *Almácska*: Bizonyára. De eddig nem ismertem egyetlen normális Dávidot sem. hohóóó!! Most eszmélek!! Dehogynem... (2010.09.28. 10:44) Egy lányról
  • Kleopatra: Attól függ, hogy kire gondolsz, amikor kijelented, hogy "nincs még egy ember, aki így tudja olvasn... (2010.09.16. 15:41) Olvadás...

Linkblog

2010.06.06. 21:29 *Almácska*

tanárnak lenni...

Címkék: film

Most, hogy letudtam a vizsgáimat - nagy szenvedések és nem alvások árán - megnéztem egy filmet. Szerettem volna már egy ideje, de most kaptam meg. Persze egy laza szirupos szerelmetes film is tökéletes lett volna a kikapcsolódáshoz, de olyan nem volt a környékemen. Megnéztem hát a Császárok klubját. És bőgtem rajta. Ezt persze betudom (hejj, de szép szó) a lelki nyomásnak, ami ért heteken keresztül, de azért mondanivalója is volt a filmnek, ez kétségtelen. Egyébként is vonzanak a bentlakásos iskolák, az egyenruha és az ódon épületek, és főleg az okos emberek, akiknek nem a pénz az érték. Na ezekből volt minta a filmben. Jó volt nézni, szerettem, és az a sejtésem, hogy még néhányszor meg is fogom nézni. Főleg, mert a saját életemet láttam benne. A tanár, aki látja, hogy a gyerekkel bajok vannak otthon, pedig okos, mégis inkább a balhét keresi. Felkarolja, segít neki, de a fiú visszaél ezzel, és a végén ugyanott vagyunk, ahol elkezdtük. Annyira akart segíteni, de nem tudott. ÉS ez rettenetesen rossz érzés, és főleg az, hogy az életben nem lehet kiírni egyszerűen, hogy "25 év múlva".

Ja, és Martin. Drága Martin, akárki vagy az én osztályomban, nem akarok így járni veled! Igyekszem objektív tanár lenni! Többé nem dőlök be a Sedgewick-eknek! (I hope so...)

De azért ajánlom mindenkinek. Főleg, mert játszik benne Patrick Dempsey, és nagyon cuki. :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bigapple.blog.hu/api/trackback/id/tr332061379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kleopatra 2010.09.14. 22:40:36

Almácska! Olvastam bejegyzéseidet, amelyek főleg azért érintettek meg, mert szerintem sorstársad vagyok. Tökéletesen értem, hogy miről (kiről) beszélsz!

*Almácska* 2010.09.28. 10:46:54

Nem lennék egyedül? megnyugtató. :) Írhatnál te is blogot, hogy lássam, te hogyan bírkózol meg egy-két dologgal - hátha segít nekem is. :))
süti beállítások módosítása